Forevermore

International Street Market - Hässleholm

Publicerad 2015-04-18 19:27:00 i Mat & Sådant, Äventyr,

Idag har vi varit i Hässleholm hela dagen och besökt International Street Market, en matmarknad med mat och produkter från hela världen som reser runt i hela Sverige hela sommaren. Det var mycket fint väder men vääldigt mycket folk. Jag som inte trivs bland folk ville mest därifrån..
Brukar alltid beställa Krokodilburgare  (Australien) men inte idag. Dels kände inte någon av oss för hamburgare och dels fanns det så mycket annat att testa.
Det här fastnade jag för mest. Goulash från Polen. Starkt men supergott! Det gömmer sig nypotatis därunder också. 
Och nu när jag skriver om det vill jag äta den där Goulashen igen. Damn, vilken craving ...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2015-04-18 20:36:10

va trevligt!:D

Postat av: Mizca

Publicerad 2015-04-18 21:13:03

Var det bara idag, eller håller det på imorgon med? Matmarknaden?

Svar: Visst är det häftigt, och verkar enkelt med :D

Svar: Sista dagen i Hässleholm idag men på https://www.facebook.com/gmsltd/app_208195102528120 hittar du alla platser och datum (och man behöver inte ha Facebook för att se sidan, wihoo!)
Karin

Postat av: Mizca

Publicerad 2015-04-18 21:24:13

Svar. Åh, tack då kanske jag hittar annat datum =)
Var på en sådan marknad i halmstad för några år sen, väldigt intressant.

Postat av: Alice

Publicerad 2015-04-19 09:40:49

Spännande marknad!

Postat av: matilda

Publicerad 2015-04-19 21:56:40

Åh jag bor ju där haha :) Har dock inte besökt marknaden, får åka dit någon annanstans!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela