Forevermore

Den officiella förklaringen är att vi blev uppgraderade

Publicerad 2015-11-16 12:45:00 i Resor,

Ända sedan jag var liten och fick Bratz dockan Fianna så har jag viljat resa till Tokyo, Japan även fast jag gissar på att jag inte visste var det låg då. Sedan läste jag, i begynnelsen av Juni nu iår att ett band som varit på paus sedan 2012 skulle spela på en festival där. Bandet är Evanescence och att både Korn och A Day To Remember också ska spela gjorde det inte lättare. Jag frågade mamma och hon blev väldigt arg: dels på grund av att hon inte har fler semesterdagar + att Amerika närmade sig med stormsteg; att vi skulle vara ''hemma'' i bara lite mer än en månad. Men planet lyfter på Onsdag direkt från Kastrup till Narita och jag och mamma är med på det planet! Vi sitter i Bussiness Class denna gången också \m/ Pappa kan inte förstå hur vi kan resa dit (Asien är stängt för honom) och vi kan inte förstå att han inte vågar berätta på sitt arbete att vi ska resa då det ju kan gå dåligt. Han har lovat att ta hand om älsklingarna ifall så är fallet så får väl lita på det, men ska hemsöka honom som jag skrivit tidigare. Detta kommer bli så spännande!!!!111!!!! :D

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2015-11-16 18:05:22

Älskar Evanescences låtar.
Trodde inte de fanns längre

Svar: Jag med :) Vilken låt är din favorit med dom? (Så svår fråga att svara på haha) Ska bli så extremt kul att höra hur de låter live!!1!1'!!
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela