Forevermore

Thomas har opererats

Publicerad 2017-01-04 20:38:00 i Mina älsklingar,

Det har varit många besök på fågelkliniken i Lomma sedan November 2015. Men idag var det dags för Thomas att opereras. Veterinären gick in via käken för att ta bort anlaget som gör så att hans tänder växer. Det kändes nervöst, som alltid. Men efter idag hoppas jag att bara återbesöket återstår. Jag vill inte gråta över honom längre. Oron över Thomas och sorgen över att inse att han igen inte äter vill jag vara utan.
Bilden ovan är från förra året någon gång. Han sover just nu. En händelserik dag för honom, och jobbig såklart. Tre mediciner ska han få i en vecka, med start imorgon. Men han brukar vara duktig så det är nog inget problem. Lille älskling <3

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2017-01-05 22:31:43

Men plutten dåå <3 <3

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-01-10 10:36:54

MEEEN GUUUUD SÅ SÖÖÖÖÖT!!!!!! JÄTTEBRA BILD PÅ HONOM <33

Svar: Jaaa <3 Sista dosen av medicin får han ikväll men redan morgonen efter var han lika vild och galen som vanligt🙈 Tack <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela