Forevermore

Förkyld

Publicerad 2016-10-19 08:54:00 i Allmänt,

Lördagkväll fick jag väldigt ont i halsen. När det var dags att sova hade jag frossa och på Söndagen när jag gick upp var jag väldigt stel överallt + att jag kände mig väldigt yr. Jag klädde mig men efter en kort stund uppe var det bara att ge upp och gå och lägga sig igen. Klockan var runt fyra när mamma sa till mig att det var dags att gå upp. Då kändes det bättre. Både Måndag och Tisdag har mamma stannat hemma från jobbet (på grund av sin förkylning) ''Nu är det din tur'', sa igår förkylningen till mig och tekniskt sett är det ändå okej med tanke på att jag klarade både ösregnet på kyrkogården i Halifax samt det en aning mildare regnet på Degebergamarknad. Men att vara förkyld är ju aldrig roligt. Och min näsa gör så väldigt ont :( Sen att jag knappt kunnat sova inatt heller (eftersom jag vaknade när jag råkade ligga på sidan och näsan rann) är enbart tragiskt när man som sjuk behöver sömnen ännu mer.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2016-10-19 18:44:23

Usch det är hemskt att vara förkyld! Hoppas att du fort blir bättre. Krya på dig!

Svar: Tack <3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela