Forevermore

På tal om Business Class ....

Publicerad 2017-02-17 20:54:00 i Video,

Jag gillar verkligen reklamer på TV (men på YouTube är det däremot sjukt störande - när man är exalterad över en video och så är det en reklam som varar i sex sekunder haha) och för en tid sedan så såg jag den här reklamen på TV som jag nu tänkte dela med mig av.
Förut var jag typ honom. Jag visste däremot ingenting om Business Class innan jag själv reste i den klassen för första gången i September 2015. Jag och mina föräldrar vann inte på lotteri. En dag kände jag bara på mig att jag hade den perfekta idén på en resa och så samlade jag mod i två månader innan jag frågade, ''Först New York City och sedan vidare till Galveston i Texas och så Business all the way'' Och en sådan frihet det var att resa där framme. Att kunna äta maten gör verkligen mycket. Och tiden går så fort. Men att dessutom slippa långa köer och att slippa bli krossad när personen framför fäller stolen är nog det bästa med att resa Business Class :-) Bortsett från att jag inte är så rädd när jag reser där + det faktum att både min värk samt mammas diskbråck inte är så värst påminnande eftersom man kan sitta i princip hur man vill i Business Class (mamma ja, hon ska få sin efterlängtade spruta imorgon (hon har väntat ända sedan i slutet av Maj (!!!!!!!!!!!!) och man kan, enligt doktorerna, få den var tredje månad) så det är verkligen på tiden. Sjukvården i Sverige suger.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2017-02-18 11:36:15

Ja älska business class! Åkte det en hel del när jag var liten och min pappa jobbade på SIDA, men tyvärr rätt bortkastat på mig då. Men nu hade det verkligen varit himla trevligt!

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2017-02-22 10:55:48

Åh tack så jättemycket <3 Skulle gärna resa business class nästa gång jag flyger ;)

Svar: Du kommer aldrig att kunna sitta i Economy igen på långflygningar ;)
Karin

Postat av: freja lindsjö

Publicerad 2017-02-24 12:19:07

jag håller med, YouTube reklamerna är så irriterande x)
Har själv aldrig åkt med business class, men känns värt o prova :)

Svar: Du kommer aldrig att kunna sitta i Economy igen på långflygningar ;)
Karin

Postat av: anonym

Publicerad 2017-02-24 21:45:11

Men Guuud, vad avundsjuk jag blir!!! Vad är det för spruta hon fick din mamma?

Svar: Kortisonspruta (min mamma har diskbråck i ryggen) Den här gången fick hon två stycken (eftersom hon fått vänta så länge) Den hjälpte hennes knä direkt (och den håller i exakt tre månader) Sen får hon ringa och be om en ny igen.
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela