Forevermore

The ashes will burn and wither away

Publicerad 2017-02-02 10:42:00 i Musik,

Jag är alltid nervös när jag vet att något av mina favoritband ska släppa en låt, eller än värre en skiva. Tanken över att inte tycka om det bandet gör är skrämmande. Men Nickelback gör mig som vanligt inte besviken när de igår släppte en lyric video till sin första singel 'Feed The Machine' från det kommande albumet med samma namn som släpps i början av Juni. Tur för mig. Tur för dom hehe. ''Jo mamma, det var en sak jag ville tala med dig om; Nickelback du vet, jo dom ska turnera i höst igen'' .......

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2017-02-02 18:02:54

lika dåliga som alltid :)

Svar: Och din motivering är...? Återkom med varför du tycker så: om det är musiken eller texten. Eller ännu bättre: kom inte tillbaka alls :)
Karin

Postat av: Natalia

Publicerad 2017-02-02 18:42:04

Så bra ::)

Har en tävling på bloggen där du kan vinna en box med massa te, var gärna med.
Ber om ursäkt om du inte gillar att jag tipsar om tävling.

Kram fina du <3​

Svar: Yey <3333 Har inget emot reklam så länge man även kommenterar något angående inlägget, vilket du gjorde, så ingen fara :-) Kram <3
Karin

Postat av: Netti Starby

Publicerad 2017-02-02 19:24:03

Vad roligt och kul att du delar med dig! :-D Kramis

Svar: Yey <3333
Karin

Postat av: Tilda Barkselius

Publicerad 2017-02-02 20:04:41

Ska se till att kika in denna låt!

Svar: Ja det måste du! ;-)
Karin

Postat av: Erika

Publicerad 2017-02-02 22:23:07

Nickelback är så bra :)

Svar: Yey <3333
Karin

Postat av: Heléna

Publicerad 2017-02-02 22:44:15

Nickelback <3 - så bra!!! :D

Svar: Yey <3333
Karin

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2017-02-03 07:27:10

Vad kul att ha ett band man är så förtjust i! Jag var sådan med Olle Ljungström, enda sedan jag var en liten flicka och sjöng "Morotsman" för full hals i bilen. Så tragisk förlust :(

Svar: Ja, det är underbart :') Lyssnade nyss på den låten och jag ryser varje gång jag hör Olle för han hade en sådan fin röst. Man förstod att han var sjuk i 'Så Mycket Bättre' men ändå, jag fick en smärre chock när nyheten om hans bortgång nådde mig :(
Karin

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-02-03 11:59:37

Wow :o Jättebra!!! LOL vad sa din mamma? ;-)

Svar: Hon blev inte alls arg och jag är fortfarande väldigt förvånad :O
Karin

Postat av: Johanna

Publicerad 2017-02-03 14:10:53

Alltså ja, förstår vad du menar med nervositeten. Tyvärr blir man ju himla besviken ibland också!

Svar: Usch ja, det är nackdelen med att älska band :(
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-02-03 21:29:26

Vilken låt gillar du mest av dom? Elak fråga men undrar verkligen.

Svar: 'Curb' Gillar alla deras låtar men just den låten är väldigt mystisk och konstig, precis som jag ;-)
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela