Forevermore

I'd trade an eternity, for what's been taken away

Publicerad 2017-06-24 16:33:00 i Äventyr,

Tredje inlägget i rad där jag skriver om regn men idag har det faktiskt regnat hela dagen (just nu lyser däremot den onda solen) Vi körde en runda och var bland annat i Norje (där Sweden Rock Festival hölls) men gick inte av på grund av regnet som verkligen föll ner då. Det är så mysigt att sitta i en bil när det regnar❤️
Trots mystiska moln hörde vi, som tur var, ingen åska:
Röken från Nymölla Pappersbruk gjorde verkligen en fin effekt. Det luktar nybryggt kaffe när vinden ligger på rätt. En av de bästa dofterna som finns❤️
Om bara sommaren blir regnig och molnig ska jag nog klara den. Just det: jag drömde ingenting natten som gick. Inte ett dugg. Kan bero på att jag ju redan har träffat den rätta. Min Lullaby är den enda för mig❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela