Forevermore

It just ain’t the same, old ways have changed, new days are strange, is the world insane?

Publicerad 2017-06-09 12:08:00 i Musik,

Det finns nog ingen som missat vad som hände på Manchester Arena (England) den 22:e Maj. En terrorist detonerar en bomb efter en avslutad konsert av Ariana Grande och 22 människor mister livet. I Söndags hölls One Love Manchester, en välgörenhetskonsert för de drabbade och ett flertal kända artister uppträdde; Black Eyed Peas, Coldplay, Katy Perry, Robbie Williams, Take That, Miley Cyrus... Varför var inte jag där?????? Därför att jag inte visste om det. ''Hade vi varit där om vi hade vetat om det?'', frågade jag min mamma ''Kanske'', svarade hon kryptiskt ('Nej', med andra ord) Bland rekommendationerna på YouTube idag: ett klipp på 'Where Is The Love?' av Black Eyed Peas. Jag skulle ha varit där. Jag har gillat dom i många, många år och trots att Fergie har lämnat är videoklippet så fint att jag känner mig tvungen att dela med mig av det so you shall be welcome;
Kika även på den officiella videon till låten; 
People killin’, people dyin’, children hurt and you hear them crying
Can you practise what you preach, or would you turn the other cheek?
Father, father, father help us, send some guidance from above
’Cause people got me, got me question’; where is the love?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-09 16:05:07

Hur mycket pengar tjänar du på din blogg?

Svar: 0kr
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela