Forevermore

Eurovision Song Contest: Semifinal 1

Publicerad 2017-05-10 10:11:00 i Musik,

Ojojojoj, vad orolig jag var igår ... Jag visste ju att Robin skulle gå vidare till finalen på Lördag men jag är ändå alltid så nervös. Jag har alltid velat vara på plats i arenan men med mina, ''JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!'' när låtarna jag verkligen gillar går vidare och mina, ''NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!'' när låtarna som jag verkligen avskyr går vidare så hade det ju aldrig gått haha. Anyhow, Robin gick vidare och jag är så extremt, väldigt lättad. Så roligt att folk ba, ''Nej fy för hans kläder och för hans dåliga uppträdande'' och så var han först ut och gick vidare till finalen. HAHAHAHAHAHA!!!!!!!! Om jag är skadeglad?? Nejdå, bara lite :)))))
Vilka andra länders låtar älskade jag? Hovig med 'Gravity' från Cypern, Demy med 'This Is Love' från Grekland samt Sunstroke Project med 'Hey Mamma' från Moldavien (de är tillbaka, de är tillbaka, DE ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså jag var besatt av 'Run Away' 2010 (och jag är det fortfarande kan tilläggas) Jag var bland de första att se 'Epic Sax Guy 10 hours') Men jag är arg också. Att inte Slavko Kalezić med 'Space' från Montenegro gick vidare är ju helt ... Alltså, jag blev såååå kär i honom haha. Hans hår och hans dans var ju hilarious :D Ska bli spännande att höra på Torsdag hur de andra ländernas låtar är :-)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2017-05-10 13:04:57

Jag fattar inte hur portugal kunde gå vidare. Han bara stod där och nej fy usch

Svar: Inte jag heller. Det var inte den sämsta men vinna ska han inte.
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-10 20:55:03

Montenegro var superbra juh :'(

Svar: Han skulle gått vidare istället för Azerbaijan :/
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-10 21:41:29

Gud va kul att Sunstroke Project är med i år igen :D Låten var ju jätte bra dessutom :-)

Svar: Hoppas att dom vinner :D
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela