Forevermore

Chaddie💔

Publicerad 2024-04-14 22:52:35 i Över bron till den andra sidan,

Min Chad dog den 13e april 2014. Jag var i Texas, pĂ„ Galveston Island och visste inte förrĂ€n den 22:a april. Även om jag Ă€r tacksam för att den som vakade över byggnaden inte ringde för att berĂ€tta om hans död sĂ„ orsakade det panik att komma hem och att inte se Chad. Döden Ă€r inte vacker. NĂ€r pappa tog upp hans skal fanns det vĂ€tska dĂ€r han hade varit eftersom han varit död sĂ„ lĂ€nge. Den synen förföljde mig i flera mĂ„nader, men den förföljer mig fortfarande. Jag kommer att Ă€lska dej för alltid Chaddie.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du fĂ„r gĂ€rna kontakta mig, om vad som helst, pĂ„ [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela