Forevermore

Det kommer för alltid att va för mycket att förstå men jag måste skriva om henne nu

Publicerad 2024-02-27 12:36:33 i Över bron till den andra sidan,

Vi träffades för första gången den 20:e april 2019. Det var två dagar efter att min Thomas hade tagits ifrån mig. Det var påsk och bildörren stod öppen. Jag sa hej till henne och hon hoppade in i bilen, upp i mitt knä. Hon lät mig klappa henne, krama henne, till och med bära ut henne ur bilen❤️ Pappa hade berättat om henne. Jag tror att han såg henne för första gången den hösten innan men hon dök inte upp för att träffa mig förrän den där aprildagen 2019. Senast jag träffade henne var den 27:e augusti 2023, sista gången hon sågs var den 1:a september. Hade att veta vad som hände hjälpt, nej det hade det inte. Omöjligt att hitta rester på all mark vi har men jag hoppas att hitta något en dag. Hon var så speciell, så unik. Hon lät koltrastarna bada i vattnet nära henne, lät kaninungarna leka med sina föräldrar så nära henne. Hon visade aldrig något intresse för dom. Du är en del av min familj, min kära Findus🦁 Av alla namn jag kallade henne lyssnade hon mest på Findus. Findus, efter Pettson och Findus. De är comfort movies för mig, och Findus är comfort food för mig. Åh min söta söta flicka, det här är en annan tomhet, en annan typ. Jag ville inte släppa in dig men du släppte in dig själv. För alltid och alltid kommer jag att hålla dig nära🐱 Jag saknar dig så mycket kära vän.
Hon gillade inte att titta på en så bilder på hennes ögon är få❣
Så mysiga liggstilar❣
Bebi❣
Koltrasten nära henne❣

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela