Forevermore

Melodifestivalen: Deltävling 5 + Finalkval

Publicerad 2024-03-09 00:02:04 i Musik,

Marcus och Martinus var först ut med 'Unforgettable', en riktigt bra låt. De gick till final❣
Låtar som Chelsea's vet jag Thomas älskade och jag gillade verkligen den❣ Hon gick inte vidare.
Jay Smith älskade jag i Idol, jag såg han live en gång men sen har det varit tyst. Älskade hans låt från först sekund. Han gick till kvalet där han gick till final❣
Återigen en låt Thomas hade älskat, så även jag; den känns som en varm kram❣ Elecktra gick inte vidare.
Då jag inte ser Idol hade jag tidigare aldrig hört talas om Annika, vilken underbar röst hon har❣ Hon gick till finalkvalet och vidare till final.
Medina är tillbaka whohoo!!!! Älskar deras låt, också en låt Thomas hade älskat det vet jag❣ De gick till final.
Såklart otroligt orättvist att Jay och Annika gick till finalet, deras låtar var ju liksom färskast i minnet. Hoppas hoppas att SVT tar tillbaka Andra Chansen's koncept till nästa år, det är mycket mer rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela