Forevermore

Thomas' tionde födelsedag

Publicerad 2024-03-03 22:41:44 i Högtider, Över bron till den andra sidan,

Min solros Thomas fyller tio idag och jag ligger mentalt på golvet och gråter. Allt är för mycket, jag är så krossad. Min lilla hjälte, det finns så många låtar jag vill se din reaktion på, så många böcker som jag är så säker på att du skulle ha gillat även om du inte gillade när jag läste för dej. Inga ord kan någonsin beskriva hur det känns, men tecknen han skickar känns som varma kramar🌻 LT, du gjorde min familj komplett, en saknad bit som jag inte visste saknades förrän jag såg dej. Jag saknar dej bara när jag andas.. Jag älskar dej så mycket min fina son ♾️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela