Forevermore

Om mina älsklingar

Publicerad 2017-02-07 20:16:00 i Mina älsklingar,

I eftermiddags var Lullaby på återbesök i Lomma. Hennes öga har återhämtat sig utmärkt och några vidare återbesök behövs inte. Jag är så lättad över att ögondropparna hjälpte mot problemet i hennes öga <3
Ser ni att hon har ränder på sidan av kroppen? Som en liten tiger <3
Idag var första gången Thomas var själv hemma. Han har alltid följt med till veterinären men den här gången behövdes det inte. Han äter mycket bra och är precis så vild och galen som jag vill att han ska vara x) Hade ju varit bra om han hade velat sluta lassa ute samt kissa på mig. But it's okay. Så länge han mår bra får han göra vad han vill <3 Se, där kom hans fläck med också. Njut av denna bilden. Det är inte ofta han samarbetar så bra ;-)
Här ser vi hela magen på Thomas också <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-02-07 22:02:38

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-02-08 12:26:07

Så lång han är :'D

Postat av: Wilma Ahlborg

Publicerad 2017-02-08 12:44:46

sv: Ja!! Är sååå taggad :D Åh, hoppas jag har tur nu på en gång ;) Har skrivit ett inlägg om varför jag opererades nyss så in å kika där om du är intresserad :) Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2017-02-08 14:16:35

Nämen vad gulliga! Och stora ser dom ut!☺️😳

Postat av: Jaksam

Publicerad 2017-02-10 12:10:48

Men gud, så sööta❤️

Postat av: Lisa

Publicerad 2017-02-12 11:31:47

Så söta kaniner! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Du får gärna kontakta mig, om vad som helst, på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela